11/02/2022 Zamknij okno

InterKadra to obecnie jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego na polskim rynku. Droga ku pozycji lidera rozpoczęła się w 2006 roku od firmy o zasięgu lokalnym działającej w Krakowie. Dziś jesteśmy częścią europejskiego lidera Grupy Synergie.

Kamieniem milowym w rozwoju InterKadry było rozszerzenie działalności na rynek zagraniczny. Kiedy firma zaczęła delegować pracowników tymczasowych do Niemiec, zwiększyło się zapotrzebowanie na rekruterów i specjalistów oraz nowe centra obsługujące coraz więcej klientów w całej Polsce. Dynamicznie zaczęły się rozwijać Dział Pracy Tymczasowej i Dział odpowiedzialny za rekrutację i delegowanie Opiekunów do Niemiec.

Tak rozpoczął się dynamiczny rozwój spółki.

Człowiek kluczem do rozwoju

Mocną stroną InterKadry od początku jej istnienia byli ludzie i utrzymanie stałego, mocnego zespołu. Jedną z kluczowych osób, która wpłynęła na kształt i kierunek rozwoju firmy, jest Krzysztof Jakubowski – wiceprezes zarządudo 01.10.2021, związany z firmą od 2009 roku. Wcześniej pełnił funkcję Przewodniczącego Komisji Etyki Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia (SAZ), którego InterKadra jest członkiem. Ta największa polska organizacja zrzeszająca agencje zatrudnienia stworzyła kodeks etyki będący gwarantem uczciwej obsługi zarówno dla pracowników, jak i klientów biznesowych.

Etyka, dbałość o pracowników oraz o transparentość i zgodność z prawem wszystkich procedur pozwalają utrzymać pozycję lidera w branży zatrudnienia i tworzyć zespół z najlepszych specjalistów.

Kobiety w zarządzie

Branża HR jest tą, w której kobiety zdecydowanie dominują. Podobnie jest w InterKadrze. Rok 2021 przyniósł zmiany w zarządzie firmy. Do zarządu weszły doświadczone, doskonale znające organizację: Urszula Bielińskia-Gryszówka - Dyrektor Operacyjny, Magdalena Winiarska - Dyrektor do Spraw Rynków Zagranicznych oraz Barbara Lewandowska - Dyrektor Finansowy.

Nowe członkinie zarządu posiadają bogate i długoletnie doświadczenie w branży pracy tymczasowej i doradztwa personalnego. Obrały za cel wzmocnienie pozycji InterKadry w Polsce oraz dalsza ekspansja na rynki zagraniczne, w tym szczególnie na kraje Beneluxu.

Po szczeblach kariery

Wszystkie członkinie Zarządu zostały wyłonione z kadry zarządzającej firmą, co pokazuje jedną z tendencji - InterKadra stawia na rozwój własnych pracowników. Magdalena Winiarska rozpoczęła pracę w InterKadrze od stanowiska Specjalista ds. Obsługi Klienta, następnie została Kierownikiem Działu, a dziś jest Dyrektorem i Członkiem Zarządu.

Takie ścieżki awansu można wskazać również na innych szczeblach. Wielu pracowników zaczynało od stanowisk szeregowych lub specjalistycznych, by z czasem zdobywać doświadczenie kierownicze.

Przykładem może być tu kariera Bartosza Nowaka, który w 2009 roku zaczynał pracę jako Koordynator, następnie został Specjalistą do spraw handlowych. Jako kierownikowi biura poszerzono mu zakres obowiązków o zadania pełnomocnika do spraw zapewnienia jakości. Na dalszych stanowiskach kontynuował obowiązki związane z utrzymaniem jakości, pełniąc funkcje m.in Kierownika Regionu, by obecnie pełnić funkcję Dyrektora Działu Wsparcia Sprzedaży.

Jak widać, InterKadra stwarza możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji i dynamiczną ścieżkę rozwoju. To sprawia, że sporo pracowników jest związanych z firmą przez wiele lat.

Co jeszcze powoduje, że ludzie są związani z firmą?

Jak wszystkie, dbające o pracowników firmy, InterKadra zapewnia różnego rodzaju benefity, pakiety socjalne itp., które stanowią dziś podstawę oferty pracodawcy. To oczywiste.

Jak pokazują badania, to nie wszystko czego oczekują kandydaci. Coraz częściej pracownicy jako atuty wskazują rozwój, wyzwania, atmosferę czy work life balance.

„Wachlarz różnorodny zadań, to coś co mnie motywuje na co dzień. Każdy dzień niesie ze sobą nowe wyzwania – a to lubię najbardziej.” – mówi Aleksandry Ciszkowicz, Kierownik Regionu Polska południowo-zachodnia, 10 lat w InterKadrze.

Niezaprzeczalnie jednym z ważniejszych czynników wpływających na długość zatrudnienia pracowników, zwłaszcza w sfeminizowanych zawodach, jest dobra atmosfera w pracy. Opiera się ona na współdziałaniu, dobrej komunikacji oraz wyznaczaniu jasnych celów. Szczególnie ważny dla obu płci jest tzw. work life balance, czyli odnalezienie równowagi pomiędzy „pracą” a życiem prywatnym. InterKadra jest przykładem firmy, w której ten cel jest realizowany. Doskonałym potwierdzeniem, jest fakt, że większość naszych pracownic to mamy, które z sukcesami łączą pracę, nawet na kierowniczych stanowiskach, z macierzyństwem.

Zespół InterKadry to jej orgomna siła. To poczucie stabilnośći, nie tylko wewnątrz firmy, ale także pewność i poczucie bezpieczeństwa naszych Klientów. Dlatego niezależnie od zachodzących zmian rynkowych priorytetem są LUDZIE 

Shutterstock_761034820
InterKadra Sp. z o.o. , ul. Wadowicka 6, 30-415 Kraków, NIP: 6762336026

imgNa górę strony