Aplikuj
Numer referencyjny:
AMB/1124/BYT
Udostępnij
img

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Wierzymy w ludzi i ich talenty. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Mamy do zaoferowania:

  • Atrakcyjną stawkę godzinową: do 42.00 zł/h brutto (dla osób uczących się do 26 roku życia stawka brutto=stawka netto);
  • Udział w interesujących projektach, eventach i szkoleniach;
  • Uczestnictwo w szkoleniach dotyczących produktów, technik sprzedażowych, obsługi klienta oraz przepisów dotyczących branży tytoniowej;
  • Ciągłe doskonalenie umiejętności w obszarze obsługi klienta, negocjacji sprzedażowych i analizy rynku;
  • Kartę sportową.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Oferowane stanowisko nie jest tym, którego szukałeś? Zajrzyj na naszą stronę internetową www.interkadra.pl lub odwiedź nas w jednym z naszych centrów rekrutacyjnych na terenie całej Polski i sprawdź, co możemy Ci zaproponować.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Odpowiedzialność za reprezentację marki tytoniowej w wybranych lokalizacjach;
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta;
  • Prowadzenie niepublicznych aktywności marketingowych zgodnie z wytycznymi firmy;
  • Prowadzenie aktywności konsumenckich w wyznaczonych punktach detalicznych;
  • Przeprowadzanie demonstracji produktów i udzielanie informacji o ich funkcjach oraz prawidłowym korzystaniu z urządzenia i wkładów;
  • Realizacja sprzedaży poprzez skuteczne prezentowanie produktów do zakupów;
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące produktów;
  • Prowadzenie rejestracji konsumentów zainteresowanych zakupem produktów oraz zbieranie danych kontaktowych i preferencji konsumenckich;
  • Zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi gromadzenia danych osobowych oraz przetwarzania ich zgodnie z polityką prywatności marki;
  • Dbanie o kompletność i dokładność zebranych danych oraz ich bezpieczne przechowywanie;
  • Tworzenie pozytywnego wizerunku marki poprzez profesjonalną obsługę konsumenta i budowanie trwałych relacji;
  • Regularne raportowanie wyników sprzedaży i realizowanych czynności.

Oczekujemy :

  • Pełnoletności;
  • Co najmniej średniego wykształcenia (studenci mile widziani);
  • Dyspozycyjności minimum 90h miesięcznie;
  • Doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane);
  • Umiejętności prezentacji produktu i swobodnego komunikowania się z Klientem;
  • Otwartości i dążenia do realizacji celów.

Zgłoś się już dziś!

Aplikuj