Aplikuj
Numer referencyjny:
KDR/1024/WWAUdostępnij
Mamy do zaoferowania:
- umowę o pracę,
- pracę w najszybciej rozwijającej się spółce z branży software liczącej ponad 500 osób,
- możliwość udziału w inicjatywach i projektach ogólnofirmowych,
- szkolenia,
- możliwość pracy zdalnej,
- elastyczny czas pracy.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia Kadry i Płace,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- obsługa zgłoszeń telefonicznych, email i chat,
- bieżąca współpraca z działem kadr,
- prowadzenie wyliczeń w zakresie wymiaru urlopu, wynagrodzenia,
- prowadzenie spraw serwisowych,
- przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich osób,
- diagnoza baz danych,
- codzienne wsparcie związane z obsługą i funkcjonowaniem biura.
Oczekujemy :
- orientacji w zagadnieniach kadrowo-płacowych, prawie pracy i ubezpieczeniach społecznych,
- znajomości wybranych przepisów Kodeksu Pracy i Ustawy o Ubezpieczeniach Społecznych,
- podstawowej znajomości programu Symfonia Kadry i Płace,
- biegłej obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- efektywnej komunikacji w zespole,
- wysokiej kultury osobistej i nastawienia na budowanie pozytywnych relacji z klientami,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności pracy w stresie i pod presją czasu,
- umiejętności pracy z Klientem.