Aplikuj
Numer referencyjny:
REK/0124/WR
Udostępnij
img

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Wierzymy w ludzi i ich talenty. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Mamy do zaoferowania:


  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od Twojego zaangażowania i wyników,
  • zatrudnienie w wymiarze ok. 20 godzin tygodniowo w jednej z 10 największych APT w Polsce,
  • profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu,
  • niezbędne narzędzia pracy - telefon, laptop, dostęp do samochodu służbowego,
  • pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
  • możliwość udziału w licznych inicjatywach CSR oraz w konkursach,
  • pracę przy ciekawych i pełnych wyzwań projektach,
  • dużą swobodę przy realizacji zadań.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • organizowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla (w tym rekrutacje masowe),
  • aktywne pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnorodnych metod i narzędzi,
  • wprowadzanie nieszablonowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników tymczasowych,
  • aktywne tworzenie wizerunku agencji na lokalnym rynku, w tym prowadzenie działań terenowych (targi, giełdy pracy, itp),
  • obsługa kadrowa zleceniobiorców i pracowników tymczasowych,
  • cykliczne dyżury u przydzielonych klientów,
  • współpraca z innymi działami Spółki (księgowość, dział kadr i płac),
  • raportowanie działań i wyników.

Oczekujemy :


  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
  • kreatywności, samodzielności oraz energii w działaniu,
  • bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
  • zamiłowania do pracy projektowej i nastawienia na wynik,
  • czynnego prawa jazdy kat. B (warunek konieczny),
  • mile widziane doświadczenie w agencji pracy lub dziale HR,
  • mile widziana znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego.

Zgłoś się już dziś!

Aplikuj