Dzięki świadczonym przez nas usługom możesz znacznie zwiększyć widoczność swoich produktów na półkach, zwiększyć sprzedaż, kontrolować jakość i ekspozycję towarów, zarządzać przedstawicielami handlowymi w terenie. Tworzymy i wspieramy obszary z zakresu sprzedaży rozumiane jako outsourcing sił sprzedażowych, merchandising produktów, analizę biznesową projektów: audyty, badania rynku. Obsługujemy obiekty handlowe na rynkach: nowoczesnym, tradycyjnym i specjalistycznym.
Działania wpływające na zwiększenie sprzedaży asortymentu. Poprzez tworzenie i stałe dbanie o ekspozycję towarów docieramy do szerokiej grupy konsumentów, zachęcając ich w ten sposób do zakupu. Wizyty w punktach handlowych realizowane są przez nasz doświadczony zespół merchandiserów. Zadania merchandisera raportowane są przy pomocy aplikacji mobilnej na smartfonie. Klient otrzymuje dostęp on line do wyników z wykonanych serwisów.
Pełna kontrola procesów decyzyjnych i kosztów
Poprawa komunikacji
Obniżenie rotacji
Egzekwowanie ustaleń kontraktowych i promocyjnych
Właściwa egzekucja standardów merchandisingowych i planogramów
Usprawnienie procesu zarządzania
Dzienne mailowe powiadomienia z realizacji ustalonych wskaźników
merchandiserów
punktów odwiedzanych miesięcznie
serwisów merchandisingowych miesięcznie
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów realizujemy usługę automatycznego rozpoznawania zdjęć (photo recognition). Ta zaawansowana technologia w połączeniu z innymi usługami tworzy kompleksowe rozwiązanie dla Klientów z branży FMCG i sprzedawców detalicznych chcących zwiększać sprzedaż swoich produktów i pogłębiać wiedzę na temat ich ekspozycji. Na podstawie gromadzonych fotografii półek system dostarcza zaawansowane analizy i raporty oraz informacje na temat:
dostępności produktu
ilości dostępnych produktów
ceny produktu
stopnia spełnienia planogramu
udziałów półkowych
Usługę photo recognition realizujemy w Polsce na wyłączność z naszym wieloletnim partnerem technologicznym- firmą Vispera.
zminimalizować zapasy
zapewnić zgodność z planogramem
zapewnić widoczność półki i marki
weryfikować, czy metki cenowe są w odpowiednich miejscach
zapewnić widoczność materiałów promocyjnych
Autorskie technologie wspierające biznes wykorzystujemy w pozyskiwaniu danych i zarządzaniu procesami. Audytorzy wyposażeni są w tablet/smartfon z dostępem do aplikacji mobilnej, za pośrednictwem której raportują ustalone parametry jakościowe i ilościowe. Dane synchronizują się automatycznie. Dostęp on line do wyników jest gwarancją właściwego przebiegu zleconych zadań.
Efektywne zarządzanie grupą audytorów
Obniżenie kosztów operacyjnych o 20%
Dostęp do platformy IT i analiza zagregowanych danych
Możliwość podejmowania trafnych decyzji biznesowych
Bieżąca informacja i analiza rynku
Wzrost efektywności zarządzania ustaleniami kontaktowymi i promocyjnymi
badanych stock keeping unit
zaudytowanych punktów handlowych
km przejechanych w ramach projektów
Zarządzanie przedstawicielami handlowymi w terenie. Rozwiązanie to zwiększa efektywność sprzedaży przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych. Specjalizujemy się w budowaniu zespołów i zarządzaniu ich wynikami. Nasze zadania to między innymi:
rekrutacja i selekcja kandydatów, zatrudnienie przedstawicieli handlowych,
powołanie dedykowanych lub współdzielonych struktur terenowych
powołanie struktur o zasięgu lokalnym lub ogólnopolskim
wyposażenie sił sprzedażowych w profesjonalny sprzęt obsługujący logistykę zamówień
kontrola przebiegu procesów biznesowych dzięki rozwiązaniom IT, w tym geolokalizacja
pełna informatyzacja procesów
analiza wyników sprzedaży
optymalizacja procesów i rozwiązań
Obniżenie wskaźnika rotacji
Współpraca ze stałym zespołem handlowym
Wzrost efektywności sprzedaży
Pełna kontrola procesów decyzyjnych i kosztów
Oszczędność czasu w procesie decyzyjnym
przedstawicieli handlowych miesięcznie pracujących w terenie
osób przejętych bezpośrednio w struktury klienta
km przejechanych przez przedstawicieli handlowych
Współtworzymy rynek pracy w Polsce od 2006 roku, nasz zespół to 200 specjalistów, którzy gwarantują obsługę na najwyższym poziomie.
Potrzeby każdego klienta analizujemy indywidualnie. Dopasowujemy rozwiązania zarówno dla dużych firm, jak i średnich oraz małych przedsiębiorstw.
W naszej działalności stosujemy zasady Kodeksu Etycznego. Postępujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w Polsce oraz Unii Europejskiej.
Znamy doskonale rynek pracy i dysponujemy ogromną bazą pracowników, która codziennie się powiększa.
Posiadamy certyfikaty jakości QSBP w opiece oraz zgodne z normami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017.
Świadczymy usługi w całej Polsce i za granicą. Posiadamy kilkanaście centrów rekrutacyjnych w całej Polsce.
Dyrektor Operacyjny w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Dyrektor Handlowy w Dziale Wsparcia Sprzedaży